Scribsi — narzędzie obsługi klienta
W dzisiejszym świecie firmy często korzystają z zespołu obsługi klienta (CSAT) do obsługi przychodzących żądań klientów.
Ale klienci chcą nie tylko aby osobiście zobaczyć pracownika CSAT, chcą go również zobaczyć w formie wiadomości głosowej. Właśnie dlatego aplikacje zespołu obsługi klienta (CSAT), takie jak Skype, Facebook i YouTube, stały się tak popularne.
Łącząc się z Zendesk, popularną platformą zespołu obsługi klienta (CSAT), nasza aplikacja może wysłać dowolną wiadomość do Zendesk strong>, a następnie zlecić dostarczenie go na urządzenie klienta.
Nasza aplikacja może następnie powiadomić klienta, że jego żądanie zostało odebrane, oraz uzyskać odpowiedź i dalsze informacje dotyczące problemu. p>
A ponieważ łączymy się bezpośrednio z Zendeskiem, mamy dużą elastyczność. Możemy upewnić się, że wyślemy tylko te informacje, które są istotne dla ich prośby.
Opinie użytkowników o Scribsi
Czy próbowałeś Scribsi? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!